Klachten over een examen:
Een kandidaat kan klachten over de uitslag of de organisatie van een examen via info@intop.nl indienen bij de examencommissie. Als een kandidaat vindt dat de examencommissie de klacht(en) niet adequaat afhandelt kan de kandidaat contact opnemen de Examenkamer.
De procedure voor de afhandeling van klachten over het examen MTA en MTB vind je hier.
De procedure voor de afhandeling van klachten over het examen MTC vind je hier.
Overige klachten:
Klachten over de inhoud van de cursus, de organisatie, de docent en de leslocatie worden door de opleidingscoördinator (info@intop.nl) afgehandeld.
Klachten worden binnen 14 dagen behandeld. Afhandeling van klachten mag maximaal 3 maanden duren. INTOP kan in uitzonderlijke situaties uitstel vragen bij de klagende. Klagende wordt te allen tijde op de hoogte gehouden.
Als de klagende zich niet voldoende gehoord voelt kan via de opleidingscoördinator (info@intop.nl) contact opgenomen worden met de voorzitter van de onafhankelijke Examencommissie Medische Techniek welke als onafhankelijke derde zal optreden.
INTOP zal schikken aan het oordeel van de Examencommissie en zorgt voor een snelle afhandeling van de eventuele consequenties.
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld en indien overleg nodig is met derden worden klachten geanonimiseerd. Klachten worden geregistreerd en gedurende 6 jaar door INTOP bewaard.
